اخبار

نکات مهم درباره‌ی آزمون 29 خرداد کانون فرهنگی آموزش قلم چی

ویژگی­ها و نکات مهم درباره‌ی آزمون 29 خرداد 1388

در اين تاريخ گروه‌هاي پيش‌دانشگاهي، هنر، زبان، هنرستان، اول، دوم و سوم دبيرستان آزمون دارند.

1) كليه گروه‌ها: اين آزمون آخرين آزمون كليه‌ي گروه‌ها و سومين آزمون مشابه كنكور مي‌باشد.

آزمون گروه‌هاي رياضي، تجربي، انساني، هنرستان، اول، دوم و سوم دبيرستان صبح و آزمون گروه‌هاي هنر و زبان عصر برگزار مي‌شود.

2) گروه‌هاي كنكوري:

در هر يك از آزمون‌هاي پاياني در هر گروه سؤالات يكي از درس‌هاي عمومي و يكي از درس‌هاي اختصاصي بدون اعلام قبلي دشوارتر طراحي شده است تا دانش‌آموزان براي چنين شرايطي تمرين كافي داشته باشند.

با توجه به اين كه براي مشابهت با كنكور سراسري لازم است سؤال‌هاي اختصاصي از 101 آغاز شود در اين سه آزمون براي پاسخ‌گويي به سؤالات عمومي و اختصاصي از يك پاسخ‌برگ واحد استفاده مي‌شود. (با اين وجود توجه داشته باشيد كه كنكور سراسري به صورت دو پاسخ‌برگ برگزار مي‌شود.)

شيوه‌ي به كارگيري تكنيك زمان‌هاي نقصاني را به دانش‌آموزان آموزش دهيد. در دفترچه‌ي 29 خرداد ديگر زمان‌هاي نقصاني را ننوشته‌ايم تا دانش‌آموزان اين اعداد را از حفظ استفاده كنند.

3) سال سوم هنرستان: در اين آزمون سؤال‌هاي عمومي پايه از كل كتاب‌ها و سؤال‌هاي اختصاصي مربوط به سال دوم دوره شده و به پايان مي‌رسد و دانش‌آموزان براي دو آزمون مشابه كنكور در تاريخ 19 و 26 تيرماه خود را آماده مي‌كنند.

4) سال دوم هنرستان: در اين آزمون كل مباحث سال دوم عمومي و اختصاصي دوره شده و به پايان مي‌رسد.

سؤال‌هاي طراحي دوخت اين آزمون كه مي‌بايست از شماره‌ي 121 شروع شود به اشتباه از شماره‌ي 1 شروع شده. لطفاً اصلاح فرماييد.

5) گروه‌هاي پايه: در اين تاريخ كل مباحث نيم‌سال اول و دوم دوره شده و براي دانش‌آموزاني كه آماده‌ي شركت در كنكور آزمايشي دانشگاه آزاد هستند ملاكي براي يادگيري مباحث سال‌هاي پايه مي‌باشد. در اين آزمون سعي شده از سؤال‌هاي مشابه كنكور سال‌هاي گذشته دانشگاه آزاد براي ارزيابي و شناخت بيش‌تر دانش‌آموزان استفاده شود. هدف از اين آزمون براي گروه اول دبيرستان كمك به انتخاب رشته‌ي تحصيلي است.

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا