اخبار

برترین های کانون لنده در آزمون 26شهریور1400

سلام آزمون امروز هم برگزار شد . در این پست برترین های کانون لنده14000626 را جهت اطلاع رسانی منتشر می کنم .
یکی از بدترین گزینه های مورد نظر کانون غیبت می باشد . دانش آموز وقتی غیبت می کند کلا نسبت به کار و درس خواندن بی انگیزه می شود . از همه دانش آموزان و خانواده های محترم انتظار دارم که پیوستگی با برنامه کانون داشته باشید و اجازه ندهید زنجیر اتصال برنامه با غیبت از هم گسیخته شود .

نامنام خانوادگىگروه آزمايشىتراز
فاطمهآذرنهم6754
ام البنيندوستى كتجنهم6345
تاراسلطانىدهم تجربى6070
فرشتهمعمارىنهم6054
سيده شيواموسوىتجربى نظام جديد6038
برترین های کانون لنده14000626
برترین های کانون لنده14000626

متن مصاحبه با فرزاد محمدی زاده رتبه 93 کنکور 1400 منطقه 3

نام و نام خانوادگی دانش‌آموز: فرزاد محمدی زاده              نام شهر: لنده        

رشته‌ تحصیلی: تجربی         میانگین تراز: 7000               

 منطقه یا سهمیه‌ی کنکور: منطقه3

تحصیلات پدر: فوق لیسانس                                       شغل پدر: دبیر

تحصیلات مادر: سیکل                                                 شغل مادر: خانه دار

 میانگین درصد هر درس در آزمون های برنامه ای  کانون:

ادبیات : 70                          عربی : 80                        دینی : 70                زبان انگلیسی : 40

ریاضی : 97                          زیست شناسی : 74             فیزیک : 85               شیمی : 88

1-از چه زمانی وارد کانون شدید و در چه پایه‌هایی در آزمون‌های کانون شرکت کردید و چند سال؟

من از پایه دهم تا دوازدهم به مدت سه سال در آزمون های قلمچی به صورت مستمر شرکت کردم.

2-دلیل آن چه بود؟  آیا خودتان به این نتیجه رسیده بودید از این سال در آزمون ها شرکت کنید؟

به خاطر جامعه آماری بالا و افزایش روحیه جنگندگی در میان رقبا ، تصمیم گرفتم که در آزمون های کانون شرکت کنم . بله ، به خواست خودم و برای محک زدن و سنجیدن تواناییم از سال دهم در آزمون ها شرکت کردم.

3-دلیل حضور مداوم و پیوستگی شما در آزمون های کانون چه بود؟ مهم ترین ویژگی آزمون‌ها از نظر شما چیست؟

هدف اصلی از پیوستگی ، عقب نیفتادن از رقبا و توانایی مدیریت آزمون در هر شرایط آسان یا دشوار بوده که باعث میشه حتی در صورت عدم تسلط کافی بر روی مطالب ، ریتم و نظم مشخصی برا ساعت مطالعه و اولویت دادن به کتابا ممکن شود . مهم ترین ویژگی آزمون ها ، پیوسته و دو هفته ای بودن آن و در ضمن، سطح بسیار خوب تیم طراحی و تنظیم سوالات است.

4-نحوه حضور شما در آزمون ها در سال های پایه با سال کنکور چه تفاوتی برای شما داشت؟

تفاوت شگرف سالهای پایه با دوازدهم در میزان فشردگی و ساعت مطالعه و به فرجام رساندن مطالب هر سه پایه. به خاطر این فشردگی ، باید در وهله اول در چند روز ابتدایی هفته ی نخستین ، یادگیری کتابای درسی به اتمام رسیده باشد و تست زنی همراه با مرور پایه با ساعت مطالعه ی کافی شروع شود.

5- در سال دوازدهم چند غیبت داشتید؟

در سال دوازدهم غیبتی نداشتم و در تمام آزمون های اصلی شرکت کردم . به خاطر اینکه هر یک غیبت ، به معنای فاصله گرفتن از رقابت و عدم افزایش حس زیاده خواهی است و به طور خودکار ، فرد را دو هفته از سنجش کشوری خویش عقب می اندازد و وصول اطمینان بر کیفیت مطالعه ی آن بازه ی زمانی ، گره مشکل را نیز پیچیده تر می کند.

6-شرایط کرونا و غیرحضوری بودن یادگیری ،تاثیری بر روی شما گذاشته بود؟

برخی اوقات درد درمان ناپذیرتری از کرونا داریم و آن ، بیماری محرومیت است . در گوشه و کنار این میهن عزیزمان، مکان هایی وجود دارد که کرونا چیز تعجب آوری نیست، چون فقط یک محموله ای سبک از مشکلی کوچک است که وارد چنین زندگی های توان فرسایی شده است. در شهری که نه مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی ، نه کلاس خصوصی ای برای بالا رفتن از سطح پایینی که داریم ، نه مکانی برای تفریح ، نه کتابخانه ای برای تسهیل دریافت کتاب های کمک درسی و… وجود ندارد ، ویروس کرونا شرمنده می شود نمک بر زخمی که دیگر خون آن ، رنگی ندارد و از فرط خستگی، توانایی جهیدن نیز ندارد ، بیشتر بپاشد.

از صبحی که دیدگانم را گشودم و اتاق های فکرم را آماده ی شروع جنگی نابرابر کردم تا اتمام روز کنکور ، تنهایی و در کنج اتاق خودم جلو رفتم وبه صورت غیرحضوری . در جایی که موفقیت صرفا داشتن دارایی برای تامین هر شرایط مناسبی نیست ، اولین و تنهاترین و آخرین راه ظفرمندی ، تلاش خستگی ناپذیر و جنگیدن بدون سلاح است تا با این همت مقدس و والا ، گرز و کمند خویش را آماده کنیم و بر کوپال نابرابری و سد محرومیت بکوبیم.

7-وقتي مدارس غير حضوري شد چگونه برنامه ريزي براي درس خواندن كرديد؟

از شروع تعطیلی ها و غیرحضوری شدن ها ، همون خوشی ها و بازی های مدرسه رو هم باید فراموش می کردیم . بنابراین فهمیدم برای حتی یه پله هم بالاتر اومدن و رسیدن به جایگاهی که باید بهش میرسیدم ، هیچ راهی جز فراموش کردن راه های خارجی و انگیزاننده ی بیرونی و بیشتر مطالعه کردن وجود نداشت . بنابراین تغییری که صورت گرفت افزایش دو ساعتی ساعت مطالعم بود.

8-پدر و ماردتان درسال آخر چه كمك هاي آموزشی به شما كردند؟

گاهی ساده ترین دارایی، والاترین و ارزشمندترین سرمایه هر انسانی خواهد شد. در تمام طول متوسطه دوم که درگیر کنکور بودم و به خاطر شرایط شهر و محرومیت ، تماما در اتاق مطالعه می کردم و همچنین شرایط و مشکلات تحمل ناپذیر اقتصادی ، باز هم با تمام توانی که در جان های گرانقدرشان بود ، کمک کردن و صرفا وجود و محبتشان تمام پیچیدگی راه پرپیچ و خم را آسان نمودند.

9-چقدر تراز و رتبه و درصد دیگران برای شما مهم بود؟

با توجه به آنلاین بودن آزمون آیا نگران تقلب برخی دانش آموزان بودید و چقدر این موضوع برایتان مهم بود؟ دسته ای از افراد، رسیدن به حد تکامل نسبی ای را در گرو رقابت با کسانی می دانند که هم سطح یا برتر از خود باشند. رقابت در سطح کلان ، درون و برون فرد را نیز کلان می کند. در مناطق محروم ، فراشناختی با رقابت کشوری ممکن میشود . بنابراین برای بهتر شدن از حالت کنونی ، همواره باید کمر عزم و اراده را بست و با کسایی جنگید که میدانید، میتوانید با آنها جنگید. در جمعه های آزمون هم ، با نفرات برتر شهر های مختلف هم سوالات رو بررسی و تحلیل میکردیم و کارنامه ها و تا حدی مشکلات درسی را بازیابی می کردیم. به خاطر غیرحضوری بودن آزمون ها ، ناگزیرا حتما تقلبی هم وجود خواهد داشت ، اما این تقلبی ها چون مشخص بود که تراز های واقعی برخی ها نیستند تاثیر خاصی بر بنده نداشتند.

10-روش شما به پاسخگویی به سوالات در روز کنکور چه بود؟ ایا ترتیب دفترچه سوال را رعايت كرديد یا تغيير داديد؟

ترتیب سوالات به همان شیوه ای که در دفترچه بود پاسخ دادم و تغییری صورت نگرفت . توصیه میکنم که به همین روش عادت کنید یا اگر نتیجه ی مناسبی حاصل نشد ، بر اساس شرایط خودتان ، بازبینی صورت بگیرد

11-برای آینده چه برنامه‌ای داری؟

اگر قسمت باشد و به حول قوه ی الهی، با اتمام پزشکی عمومی ، بلافاصله تخصص نیز امتحان خواهم داد.

12-توصیه شما به سایر دانش آموزان کنکوری و پایه چیست ؟

توصیه نهایی من به آنها ، حضور سبز در آزمون های قلمچی و همواره پیوسته بودن و عدم غیبت کردن است؛ همچنین از کنکوری ها می خواهم ،عزم و همت والای خود را بیابند و مشکلات راه را درک کنند و با توکل به خدای یگانه ، آن را صرف فراگرفتن علم کنند

رتبه های برترکانون لنده از سال 1385 تا 1399

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا