دلی مهرجان

دلی مهرجان را دریابید

RECO0018

دلی مهرجان را دریابید :دلی مهرجان منطقه سردسیری از توابع شهر لنده و شهرستان کهکیلویه می باشد این منطقه بسیار زیبا محلی برای رو آوردن به طبیعتی است که اطراف آن همه منطقه گرمسیری می باشد دلی مهرجان در قلب سه کوه سیاه ، سفید و کوه مهره قرار دارد .

دلی مهرجان با طبیعت زیبا چشمه های متععدد آثار باستانی و آبشار آب فواره ، گهواره مادرو دختر در دل این سه کوه ،منطقه بسیار جالبی برای اوقات فراغت و اردوهای منطقه می تواند به حساب آید .

در تابستان و قبل از آن در فصل بهار تا پاییز دلی مهرجان میوه های متنوع و گوناگونی تحویل بازدید کنند ها می دهد . با عرض تاسف فراوان راه خاکی روستای وحدت تا دلی مهرجان که به قولی 19 کیلومتر می باشد هم خاکی و هم خطر ناک می باشد طوری که در حال حاضر واقعا دل شیر می خواهد از این جاده 19 کیلومتری فرد با وانت عبور نماید .

deli

از مسوولین محترم انتظار دارم با توجه به شروع فصل کار در دلی مهرجان و حرکت مردم به سمت این منطقه سردسیری هر چه سریعتر این جاده اصلاح گردد . اینجانب ملتمسانه از مسوولین امر تقاضای رسیدگی هر چه سریعتر به این مشکل حاد مردم در این منطقه را دارم .انتظار دارم به دست توانای مدیران این مورد به زودی حل گردد

RECO0053
RECO0058
دلی مهرجان را دریابید
دلی مهرجان را دریابید

جهت ثبت نام اینترنتی کانون فرهنگی آموزش اینجا کلیک کنید جهت پرداخت بدهی اینجا کلیک کنید جهت ورود به صفحه شخصی اینجا را کلیک کنید . جهت مشاهده برنامه راهبردی آزمون ها اینجا را ببینید . جهت تماس با ما اینجا را کلیک کنید .

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی
دکمه بازگشت به بالا