اخبار

ثبت نام کانون درسال تحصیلی جدید

ثبت نام کانون لنده

ثبت نام کانون لنده
ثبت نام کانون لنده

سلام ثبت نام کانون لنده برای سال تحصیلی جدید شروع شد . به منظور رفاه حال خانواده های محترم و جلوگیری از انتشار بیماری و به جهت اطمینان دانش آموزان می توانند مدارک خود را از طریق پیام رسان های ایرانی برای ما ارسال نمایند .مدارک دانش آموزان بررسی و کار ثبت نام آنها بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم .

لیست آزمون های کانون

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

    1. با سلام و عرض ادب و احترام علت غیر حضوری شدن آزمون ها قضیه بیماری کرونا هست تا زمانی که خطر به صورت کامل برطرف نشه آزمون ها غیر حضوری است چون سلامتی دانش آموزان برای ما مهم تر هست .
      آزمون غیر حضوری اتفاقا باعث کاهش ریسک و اتلاف وقت دانش آموزان می شود و کاری بسیار عالی است . از جهتی آزمون غیر حضوری توسط خانواده کنترل می شود .

  1. سلام …. آزمون ۲۷ تیر به بعد به ما دفترچه میدن ؟؟ چون برا دوازدهمی ها دفترچه برای تحلیل و حل سوالا خیلی مهمه

    1. سلام لینک دانلود سوالات که موجود هست . قرار هست که بعد از آزمون دفترچه برای نمایندگی ارسال بشه در این صورت با اطلاع رسانی دفترچه های کاغذی را در اختیارتون قرار می دهیم .

  2. سلام استاد یزدان پرست ببخشید استاد اگه کسی بورسیه باشه بعد تابستون نخواد آزمون بده از اول مهر که بخواد دوباره بیاد کانون آیا نیاز به ثبت نام دوباره هست یا مثل روال قبلی میتونه بدون ثبت نام مجدد آزمون بده؟؟؟؟

    1. سلام دانش آموزای بورسیه در تابستون اعتبار سنجی و فیلتر میشن اگه تابستون شرکت نکنی از بورسیه حذف میشی

دکمه بازگشت به بالا