اخبار

معرفی نفرات برتر کشوری گروههای آزمایشی کنکور89

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور 10 نفر برتر گروه های آزمایشی کنکور امسال را معرفی کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ابراهیم خدایی در نشستی با خبرنگاران گفت:در گروه ریاضی و فنی، اشکان اسمعیلی حمیدرضا عباسپورآزاد و فریبرز صالحی هر سه از تهران رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در این گروه همچنین حمیدرضا احمدی نیا از تهران رتبه چهارم،محمدسعید آقامحمدحسین تجریشی از تهران رتبه پنجم ، رسول شفیع پور چنگائی از تهران رتبه ششم ، محمدصالح نیکورو از کرمانشاه رتبه هفتم ، علی یکه خوانی از بیرجند رتبه هشتم ، مریم فرحناک غازانی از تبریز رتبه نهم ، آیدین یوسف زاده فرد از تهران رتبه دهم را کسب کردند.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش همچنین گفت: در گروه آزمایشی تجربی، راضیه خزائی از همدان مقام نخست ، مهرناز شهسواری پور از سیرجان مقام دوم و داوود جهانسوز از نوشهر مازندران مقام سوم را کسب کردند.

خدایی افزود: پگاه خالو از تهران ، سیدنیما عبدالتاج الدینی از کرمانشاه ، سید سپهر کاظمی از شیراز ، بابک اسعدپور بهزادی از کرمان ، پروین کلهر از قم ، بهاره صفی خوانی از تهران و بنفشه شکیبا جهرمی از شیراز مقام چهارم تا دهم این گروه آزمایشی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: پگاه پزشکی قهفرخی از همدان مقام نخست گروه آزمایشی انسانی را کسب کرد و سارا تراب از بهبهان خوزستان و سیده فاطمه زبرجد از شیراز نیز در این گروه دوم و سوم شدند.

وی گفت: زهره تیموری ، مریم احمدی ، نیوشا دوراندیش و الهه لطفعلی زاده مهرآبادی و آرش گودرزی همه از تهران ، رویا رحمانی از کرمانشاه و طاهره علیزاده معلم ، از تهران به ترتیب چهارم تا دهم شدند.

قائم مقام سازمان سنجش افزود: در گروه آزمایشی هنر پگاه واعظی ، پریسا عرب محقی و علیرضا احمدی ساعی؛ هر سه از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

خدایی گفت: بابک اسعدپور بهزادی از کرمان نیز در گروه آزمایشی زبان خارجه اول شد و سیدمحمد کاظم پور از تهران و سینا شیعه یان از سبزوار نیز در این گروه دوم و سوم شدند.

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا