اخبار

برترین های کانون لنده در آزمون 11 مهر 99

 برترین های 11 مهر 99 کانون لنده را در این پست جهت اطلاع رسانی خدمتتون ارایه می کنیم .

نامنام خانوادگىگروه آزمایشىتراز 
سیده سارایزدان پرستهفتم۷۰۹۸
ام البنیندوستى کتجهشتم۶۹۰۴
آیهمحتشمهفتم۶۲۰۱
امیرعباسیونسى کتجپنجم دبستان۶۱۷۲

برترین های 11 مهر 99 و سایر دانش آموزان گرامی چنانچه در رابطه کار ما سوالی داشتید از همینجا می توانید سوال خود را بپرسید سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم .

شرط موفقیت در آزمون‌های کانون پیش رفتن مطابق برنامه‌ی راهبردی است که لازمه‌ی این کار ابتدا یادگیری صحیح و کامل مباحث درسی در کلاس و تمرین و مطالعه‌ی به‌موقع آن مطالب است.برای دریافت برنامه راهبردی آزمون ها هم اینجا را کلیک کنید .

برنامه‌ی راهبردي آزمون‌ها دانش آموزان را هدايت می‌کند تا به همه‌ی درس‌ها اهميت دهند و همه‌ی در سها را به‌طور متعادل مطالعه كنند

باید یاد بگیرید بین موضوع های مختلف تعادل ایجاد کنید و برنامه راهبردی را برای خود شخصی سازی کنید . برنامه راهبردی به شما کمک می کند تا از برنامه عقب نمونید و به راحتی به همه درس هایتان برسید و همه آنها را مرور کنید . 

برترین های 11 مهر 99 و همه دانش آموزان کانونی جهت دسترسی به اطلاعات خود در سایت کانون و ورود به صفحه شخصی و دیدن کارنامه های خود اینجا را مشاهده کنید . به اطلاع برسانم با توجه به امکانات موجود در صفحه شخصی و به خاطر رعایت بهداشت هر داده ای دانش آموز در رابطه با آزمونش بخواد در صفحه شخصی موجود هست 

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا