اخبار

ویژگی‌ ها و نکات مهم درباره ی آزمون7 فروردین ‌ماه 1389

در اين تاريخ فقط  گروه‌هاي آزمايشي سال سوم دبیرستان وپیش دانشگاهی و سوم  هنرستان آزمون دارند.

1-در آزمون 7 فروردین گروه های پیش دانشگاهی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر وزبان

زوج کتاب ها به صورت انتخابی هستند و پاسخ به بخشي از زوج كتاب‌ها كه در نيم‌سال دوم مطالعه شده الزامي نمي‌باشد. بطور مثال: در گروه پیش ریاضی و  تجربي باید فقط به شيمي 2 يا فقط به شيمي 3 جواب دهید. پیشنهاد ما این است که فقط زوج کتابی را که در نیم سال اول تمام نموده اید پاسخ دهید.

2- درس عربي و ساير درس‌هايي كه از ابتداي سال زوج كتاب نبوده‌اند در اين آزمون هم زوج كتاب نيستند و در اين درس‌ها دانش‌آموزان مي‌بايد به كل مطالبي كه از ابتداي سال تا كنون طبق برنامه مطالعه كرده‌اند پاسخ دهند.

3- در گروه پيش رياضي زوج كتاب هندسه 1/ هندسه2 و آمار/ جبرواحتمال مستقل از هم هستند و دانش‌آموزان مجازند در آزمون به اين دو زوج كتاب به هر ترتيبي كه مايل هستند پاسخ دهند (مثل آزمون 9 بهمن 88).

این آزمون اولین آزمون دوران طلائی است و برای گروه های آزمونی مباحث نیم سال اول و برای سال سوم هنرستان      سوال ازدرس های عمومی وپایه پرسیده می شود.

عمومی پیش دانشگاهی :برای هردرس عمومی 10سوال از کتاب زرد عمومی انتخاب شده که پاسخ گویی به این سوال ها اجباری است.

4- گروه‌ منحصراً زبان:

دانش‌آموزاني كه زبان انتخابي آن‌ها فرانسه و يا آلماني است مي‌بايست علاوه بر پاسخ‌گوئي به سؤال‌هاي عمومي فرانسه و يا آلماني خود بايد پاسخ‌گوي 70 سؤال اختصاصي زبان فرانسه و يا آلماني (اجباري) باشند..

سید غلامرضا یزدان پرست

دبیر زیست شناسی مدیر کانون فرهنگی آموزش واحد لنده علاقمند به وب و برنامه نویسی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا